Wednesday, February 3, 2010

Terima Kasih yang tak terhingga untuk hadiah hari pertukaran Guru 2010

Sengaja saya post dalam blog ini supaya ianya tidak akan terpadam dari memori saya selagi saya masih ada.

Ikhlas dari Sekolah yang aku bersama selama lima tahun lebih.Terima kasih banyak-banyak pada Guru Besar En.Che Awin yang aku kagum di atas kesabarannya yang tinggi.
Iklas dari PIBG Pengerusi Ayah Su nama glamour pada ku. Minta maaf ayah Su dan terima kasih banyak-banyak.

Ikhlas dari sahabat-sahabat ku rakan setugas SKGB termasuk Kak Yam Kak Dah dan Che Gu Roslan yang telah bersusah payah menghantar hadiah ke rumah aku. Thanks for All.Senarai Dermawan

Ikhlas dari Kelab Guru. Terima Kasih untuk semua guru dan kakitangan SKGB 2009-2010.Saya maaf semua dan saya halal semua 00 dan saya juga minta maaf dari semua guru yang satu masa dulu selalu bergurau senda cuma di di akhir-menjadi senja.Saya berjanji saya akan merubah sikap saya sekurang-kurangnya seperti di SMK Renek.InsaAllah.Amin.

No comments:

Post a Comment